2 h kvar till lovet! =)

Yey! Jag har datorkunskap nu, min absolut sista lektion innan jullovet!!=D=D=D=D kl. 12 ska vi fika har jag för mig och sen är det själva avslutningen. Antar att Sergej ska kolla på mitt arbete snart och jag längtar verkligen inte, det är sånt man inte ska göra på kvällen med en flummig syster ;). Sen efter ska jag Tove Lollo Carro (ungefär) åka skridskor i kungsan, det ska bli kuligt som fan! jahapp..vet inte vad jag ska skriva...drömde värst sepe drömmen i natt, men minns tyvärr inte vad den handlade om, tror den inkluderade harry potter x)aja nu måste jag dra igen, ursäkta mitt inödiga inlägg^^ hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

det var inte onödigt, du fick mig att le! :D harry Potter ftw! :P Fan va mysigt vi ska ha assså! iiihh puss på dig älskade!(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback