A candybar, A falling star

yey! idag har jag haft min lätta dag. först datorkunskap.  vi fick tillbaka provet, missade mvg med 2 p vafan =P. men det var ju ganska bra ändå ju.sen var det historia,och som tur var fick vi inget läxförhör,ingen hade fattat att det var läxa^^. så fick vi pyttipanna, jag älskar pyttipanna, men den här var inte så god för  det var grillkrydda på och potatisen var halvrå :S. sen var det ju svenska och vi har prov på antiken på torsdag!:O jag kan ingenting ju...bläää. men efter det sluta jag iaf. åkte hem med Niko,haha han är så skojig=P.så blev jag uttvingad till stallet och självklart regnade och blåste det på mig, prima gillade det inte heller utan försökte komma hem snabbast möjliga väg och jag höll fan på att dampa på honom^^. sen käka jag taco igen, det ä ganska gott,även om man luktar vitlök efter, det är sånt man får ta ;). sen plugga jag lite naturkunskap eftersom jag har prov i morrn. och nu är folk borta så jag har hela huset för mig själv,hoppas ingen filmar mig ;).haha
I fredags så kolla vi på idol hos carro. sen gick nåra till Dan och basta,inkl. jag alltså. sen chilla(toves uttryck;)) på  Dans rum, jag var typ vaken till 7, och vid 9 ringer morsan och frågar vart jag är^^  yey 2h sömn(Y)så jag smet hem ist. I lördags så var Gustav här, fan vad jag äger dig på matlagning ;). sen var vi hos toves moster och jag var flumknäpp,skämde nog ut mig lite x) men vafan man lever bara en gång(eller?). sen så trängde vi ihop oss i min mini säng, hoppas du inte sov alltför dåligt^^.
Igår bakade jag med älsklingarna.tyvärr va inte josse och carro med.men vi baka lussebullar och peppakakor,lyssna på jul musik och drack julmust. värsta myyys. sen käka vi taco haha,  och så smel lollo till danne och vi andra låg kvar occh gjorde inget på min säng.
sen så har jag äntligen blivit oblockad av Max igen, fan vad glad jag blev,  har saknat att snacka med honom. fast tyvärr har han flyttat till uppsala nu =/ och jag hann inte med att träffa honom innan..
men nu ska jag..hm..göra nått,hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

Alltså jag fattar inte riktigt både du å lollo skrev nåt om att JAG hade sagt att vi chillade, vi gjorde ju de :S :P whatever.. Man lever flera ggr ju :) fast i nästa liv kommer vi inte leva me varánn :( (L) ha de, puss o kram

Postat av: Guzzy

jag gav dig rollen som matlagare bara för att visa lite stil ;) hehe

haha Mjo sängen va ganska hård men det går ingen nöd på en hårding som jag ^^ hihi

2006-12-05 @ 00:50:17
Postat av: Louise

Gud va bra att nästan få mvg i datorkunskap!!! :D Vad gjorde du som ingen får se va?!? hihi vad kul att du snackar med max igen! ... Roligt inlägg...Åh älskling du är så söt!

2006-12-05 @ 08:50:54
Postat av: Klara

Du kommer alltid va underlägsen mig i matlagning pojken lilla =)och Uppenbarligen så är det bättre att va mjuk i min säng,jag har kunnat sova i den jätte länge =P
haha lollo du vill nog inte veta vad jag gör när jag är ensam ;)

2006-12-05 @ 15:07:24
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback