Bara springa runt och låtsas att man ler

Hejhej. i morse blev jag väckt vid 8 för  vi skulle åka skridskor med nåra andra, vilket jag missat så jag var inte så jätte glad alltså ^^. Vi åkte till nån liten sjö långt ut i skogen där vi träffa en gubbe som kallade oss självmords åkare x) så tunnt var det ju faktiskt inte utan mellan 4,5-7 cm. vi åkte lite drygt 2 mil på den 1,2 km långa isen (Y). sen åkte vi hem till deras torp och åt nån laxoch potatisgratäng artad sak.sen åkte vi hem igen. Här hemma har jag istortsett inte gjort något alls, utan mest suttit och lyssnat på Harry Potter i min säng. Jag har börjat få mer ont i halsen igen, kan jag aldrig bli frisk eller vad är problemet :@ bläää, nu ska  jag sitta här och ha tråkigt igen, finns ingen att prata med -_- men jag överlever nog


Kommentarer
Postat av: Tove

2 mil?!?!?!?!? SÖK HJÄLP! hur orkar du? Jävla övernaturliga varelse XD Min förkylning går heller aldrig över det är irriterande. hoppas du blir frisk snart ändå. Pusspuss(L)

Postat av: Louie

inte min förkylning heller... åkte ni bara fram och tillbaka en massa gånger? hihi men asså 4,5 cm är väll ingenting :| men tydligen höll det ju som tur va ... (L) älskar dig gumman!

2006-12-29 @ 16:32:50
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback