Det måste komma nått bra ur allt

hej. igår var jag hos josse,det var värsta mycket poliser vid stationen på vägen dit, och salem va på nyheterna,det var lite coolt nästan=P. vi kollade på TV,men jag hade ont i halsen så det var lite segt^^. sen satt jag vid datorn och pratade lite medans jag vänta på  rymdgrejen, det var ganska snyggt,fast tove missade det
02.52
"Då var det klart då"
"What?"
"han har åkt,missa du det??"
"MEN VAFAN! jag trodde det var kl 3!!"
Stackare,fast det var inte så jätte spec iaf.
sen hade jag ett inte allt för roligt samtal med Gustav och så gick jag och la mig. var tvungen att gå upp vid 11 för jag hade lunch fodringen i stallet.Min hals var inte så förtjust i att rida så  nu har jag ganska ont =/ får dricka lite salvia te sen. sen har jag inte gjort så mycket idag,trodde att jag skulle få pzza till middag men morsan ändrade sig tydligen så det blir falukorv ist :@ och nu är jag tvungen att lyssna på dålig musik för pappasitter och rättar skrivningar vid matbordet,kan han inte göra det där nere ist så hade alla blivit myckte gladare:S aja blee,hejdå

Kommentarer
Postat av: Louise

Vafan falukorv! stackare :( mohahaha gud va kul att hon missa eller asså det är ju synd men endå så klantigt. Jag vill också se det! hoppas du mår bättre imorgon fast rätt skönt att va sjuk :P

2006-12-10 @ 17:35:30
Postat av: carru

ååh jag missa oxå det vafaan =/ hoppas det går i repris :P

2006-12-10 @ 19:17:18
Postat av: Tove

åh jag e stördast ju ^^ Men carro det går att se på svt.se men det coola skulle ju va att se live :P aja. puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback