... ..... ....... ........ ............

hejhej. toradg och sovmorgon idag. jag håller på att bli/är förkyld, usch! Igår var jag i skolaan, och som en del säkert redan vet så fixa jag fullt på NK provet i tisdags! =D nu måste jag bara fixa labbrapporthelvetet också så jag inte får IG^^.,sen åkte jag till stallet. Det var läskigt att rida^^ borde skaffa sån där fet jävla strålkastarsak som sofia har =P. sen pluggade jag inte,vilket var ganska korkat eftersom jag har prov idag på antiken, jag kan det inte men får plugga lite sen i skolan typ. Haha  jag hitta en gameboy häromdan, "warioland" yey, det var fan kul x). det är kallt, och jag kan inte hitta min vetevärmare!! :@ den finns ingenstans alls, jag har letat igenom HELA huset. om det är anna som  har tagit den så kommer jag inte bli så glad på henne. Och fick jst reda på att jag kommer bli utkörd til  stallet i morrn med,grrr, jag vill  inte för jag vill sova ^^. aja ska väl klä på mig och shit nu,hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

Lycka till med labbraporten och antik provet!! Yey gemeboy äger! synd att det inte var pokemon istället för wario.. jag funderar på att testa att sova med en vetekudde. Puss puss (L)

Postat av: Tove

Vete is the shit vafan :'D

2006-12-07 @ 15:33:21
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback