It's just the same

hejhej. igår var jag hemma från skolan vilket var jävligt skönt, jag sov jätte mycket,sen satt jag och prata en massa med Max som var sjukskriven han med och det var väldigt trevligt. Sen så stannade jag hemma på kvällen för jag kände mig inte så bra,det var jävligt tråkigt och jag hade inget att göra,menmen. De andra verkade haft kul iaf haha. idag har jag inte gjort nåt spec heller. jag vaknade värsta tidigt och var piggelin som fan, jag har nog sovit för mycket ^^ men då kanske jag är pigg i kväll om nån tänker hitta på nått =). annars har jag mest suttit och filosoferat över en massa obegriplig skit, allt blir alltid så konstigt bara :S.nu sitter jag och väntar på mitt fläder te och lyssnar på Zombie med the cranberries, asså den låten är fan skön fast den är gammal =P. aja mitt te är nog färdigt nu,hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

Nja så kul hade vi inte ...haha hoppas också att vi ska göra nått ikväll! va skönt att va pigg :) puss på dig sötnos!

2006-12-09 @ 17:21:45
Postat av: Tove

jo de hade vi Lollo XD e inte Max sur på dig längre? :D Pussaar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback