Jag vill ha dig på mitt julbord

Hejhej! idag hade vi matte prov och jag satt i 2,5h! det gick väl inte dåligt,men inte bra heller =(. sen på franskan så..minns jag inte vad vi gjorde,och ändå  äter jag alltid  frukost =S. Käkade nån konstig fisk lasange,den smakade helt ok iofs,men det låter skumt^^.   sen hade vi NK och jag fick tillbaka mitt MVG prov och min MVG uppsats,yey,var tvungen att skryta lite;). sen när jag kom hem myste jag lite med Ninerna, Bubben ock Ninni, Bubben är fan dubelt så stor som  Ninni,  och jag överdriver INTE :O det är ganska lätt att missuppfatta vem som är mamman  x). sen åkte jag ut till stallet, red ut med sofia och hennes feta strålkastare. det gick väl ok men kingen och prima passar inte så bra ihop,skritt är typ den enda gångart de kan gå tillsammans i, när prima travar galopperar kingen,när kingen travar får prima skritta och när kingen galopperar  travar prima (Y) Så  fick  vi pizza idag ist för i går. det var gott =)
Igår skrev jag men det försvann precis när jag var färdig :@. bleee jag har ingen att prata med och om2 min ska pappa ta datorn och kolla på film..asså bajs jag behöver nån att kraama  på inann jag blir helt uppochnervänd(fulaste ordet), och nu sitter jag och ör ljud för mig själv,Gustav din jävel har smittat mig! kommer aldrig glömma dina ljud =P.. JAg längtar till helgen som fan! hoppas jag kan få tag på öl,men det är kul med flickorna ändå <3<3<3<33<3<333333333333333 jag älskar er så mycket. nä nu måste jag dra^^ hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

MVG prov och MVG uppsatts?? jävlar va bra! Till slut kommer du att sluta prata och bara kommunicera med typ bröl och andra mupp ljud :| det bäst att man pratar med dig medan det går :P ^^ puss puss

2006-12-13 @ 13:35:33
Postat av: Louie

2,5h? jävlar va jobbigt... fan va bra att få MVG på ett prov och MVG på uppsats! det är klart man ska skryta om det :D jag vill också ha någon att krama! *kramar dig* Du håller på att bli lite läskig, snart kommer du säkert bara att kommunicera med konstiga ljud :| haha åh fan trodde det var torsdag idag men det är bara onsdag men snart är det typ helg! wiiee Älskar dig (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback