Jullov!

hejhej =). Nu är det äntligen jullov!! =D. Igår var jag i kungsan med Lollo, Tove och Carro och åkte skridskor.Det var ganska kuligt faktiskt. Sen åkte jag hem och sov i några timmar x) och efter det gick vi till Jalle och kolla på film, det var ganska trevligt. fast jag blev överfallen av hans märkeskatt :O, den började typ leka med min fot med tänder och klor så jag har flera små sår där nu =P. menmen sen gick jag hem igen och som tur var hade jag nyckeln med mig för nån hade låst dörren 8-). Idag har jag bara gått upp, käkat frukost, badat och suttit vid datorn ^^.tänte börja städa lite i mitt rum*-) om jag orkar.. aja hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

fy fan för det där lilla monstret asså.. fan va skönt det är med lov asså jag tycker att vi två borde dra nån stans och skrika ut vår glädje! :D kram på dig min älskade jag finns alltid här för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback