Julskum-skumjul

Äntligen har morfar och Solveig gått^^, morfar har konstant pratat om helt ointresanta saker sen han kom. först så glöggade vi,sen åt vi julbordet, sen kolla vi på kalle anka och "kan du vissla johanna" medans  de andra pratade lite som omväxling.  sen var det julklapps utdelning, jag fick helt ok grejer =), ett fårskinn som jag inte har den blekaste vad jag ska ha det till, ett kortspel  om sveriges kungaföljd, och ännu en spegel av morfar, haha^^.  sen så fikade vi med ännu mer chokladkaka<333 och efter det var det julgodis. vad kan vi dra för slutsats av det? jo att julafton går ut på att äta och få julklappar =P. jaha..jag är mätt nu..och jag har tråkigt..nu skulle man ha nån att sova med =/ jag får sova med mitt fårskinn x), aja hejdå  och fortsatt god jul  =)

Kommentarer
Postat av: Louie

hehe söta presenter du fick! höm fårskinn? du kan sy ett höft skynke av det? Du kommer bli värsta proffset på svergies kungar fast det är du ju typ redan..puss puss och God Jul!

Postat av: Tove

haha jag kan sova med mitt fårskinn XD Puss älskar dig

2006-12-24 @ 23:07:48
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback