Om du var här

Hejhej. jag har inte gjort så mycket de senaste dagarna. I måndags kväll var jag hos Dan med lite andra, och ännu en gång stank ALLT jag hade på mig rök efteråt -_-. Igår gjorde jag istortsett ingenting på dagen, jag sov mest =P sen så träffade jag lite folk vid stationen, men så dissade jag Lollo. Tove och Niko de andra och drog hem till  Tove och kollade på Pirates 2.  Asså fan vad Depp är skön i den alltså x). sen gick jag hem och sov. Nu har de andra i familjen åkte iväg för att åka skridskor, och jag slapp följa med för jag sov ^^. Fast det här är ganska tråkigt det med,  finns typ ingen att snacka med..aja ska väl gå och tröstäta lite som omväxling, hejdå  

Kommentarer
Postat av: Louie

Depp är så cool! mmmm jag snor din idée och går och tröst äter lite jag med...puss puss (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback