Sjuk =(

hejhej,jag var hemma från skolan idag igen, jag hade ändå bara 2 lektioner. så jag har legat i sängen hela dagen. så pratade jag med min SV lärare, mamma hade tydligen försökt få tag på henne,haha hon tyckte jag skulle gå till doktorn x) sen hade mamma snackat med Nk läraren också, och om jag skriver VG på labbraporten som jag ska fixa så får jag typ MVG, trodde jag låg på IG nivå vafan^^.  Sen ska jag få massage av mamma, hon är så snäll när man är sjuk =) fast det är hon ju annars också iofs =P
Nu snackar jag lite med Max och käkar äpple,fan vad jag får lust att bara krama om honom =/. men men hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

ööh din svenskalärare verkar ju lite rolig XD haha. krya på dig älskling, pussar

Postat av: Louise

Fan va bra hoppas du får mvg! :D din mamma verkar så söt...puss på dig och hoppas du mpr bättre imorgon

2006-12-11 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback