Snart är det Juul

Hej hej. Idag misslyckades jag totalt på Historia provet, det blir nog IG om jag inte på nått mirakulöst sätt fått full poäng på det jag svara på^^ men men det finns värre saker. Sen käkade jag potatismos och sallad till lunch för korvarna såg äckliga ut. sen hade vi svenksa och lite folk spela teater,haha lite skoj alltså. sen övertalade tove mig på nått vis att stanna kvar på hennes franska lektion. sen åkte vi till tumba och köpte julklappspapper till toves julklappar som hon inte köpte x) sen satt hon(lovar inte jag) och dregla över folks systemet påsar =P. sen åkte vi hem, och jaf satte och lata mig vid datorn till  mamma kom hem från stallet, juste ja det var en "hästpratare" hos prima idag,hon skulle mejla vad han sa snart,ska bli interesant att läsa fast vet inte hur mycket jag tror på det^^. aja sen satte mamma och jag ihop papparkakshuset,värsta snyggt alltså,lite snett och vint  bara. sen klädde vi granen tillsammans och så slog jag in nåra paket. värsta juliga eftermiddagen  =D. tänk att det snart är lov, bara 3 dagar kvar!! men nu står alla och tjatar om datorn så jag måste dra,hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

haha julmys :) Jag vill oxå klä granen!!! Ska göra det imorn(A) Pussaar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback