That's me in the spotlight

Jag är förbannad på mig själv för tillfället. Idag hade vi matte och i kursplanen så ingår det ju en muntlig del också. SÅ  jag ska redovisa en uppgift på tavlan för det var typ knappt nån som kunde. MEN, nu råkar det ju vara mig vi pratar om så  det gick åt helvet. när jag ställde mig framför tavlan så försvann allt ur huvudet och alla mina anteckningar blev bara tomma siffror, jag började skaka och lyckas typ klämma fram " jag klarar inte avv det här" så går jag tillbaka och sätter mig. Darrade typ resten av lektionen, och läraren hade värsta talket om att det kan va jobbigt att prata för folk och att man absolut inte måste. VARFÖR gör bara jag såhär??? alla andra klarar det ju. Jag blir så arg!! grrr..

Kommentarer
Postat av: Tove

Nej men du, det där går att träna upp. Jag lyckades så du kan också. Du skulle ju prata med Camilla kuratorn har du gjort de? Å man kan ju inte va bra på allt ;) Det kommer fixa sig de loovar jag dig. Puss o kram

Postat av: Louise

Men det är ju en ny klass och jag lovar dig det är jätte många som det blir så där för!!! vi hade redovisningar i vår klass och då kunde man välja att i stället för att stå inför klassen, bli filmad och det var apmånga som gjorde så för att de inte kan .... jag brukar ha rätt lätt att prata inför folk iaf i förra klassen men när jag skulle redovisa så börja jag också skaka som fan... det bästa är att träna och som sagt det är inget måste heller alla är inte födda lika bra på att tala som lille adolf....puss på dig gumman och jag tror på dig! kom ihåg när du skule redovisa och du börja skaka men sen så gjorde du det iallafall och var typ BÄST!

2006-12-05 @ 19:33:27
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: carru

Men det här fixxar du !! dy är faan grym du fick MVG i sevnska när du redovisade.. försök att inte tänka på att det sitter folk där utan bara prata på det är ingen som tycker du är dålig.. alla är lika orologa när dom ska prata inför folk =) Du är grym

2006-12-05 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback