We're going down

hej. min mobil ringde inte i morse =S så jag skippar första lektionen eftersom det inte är nån mening med att komma på halva gympan. Och så kommer pappa upp och skriker på mig för det " det verkar ju som om du VILL vara hemma  eftersom du skiter i det bar för att klockan inte ringde!" men vaddå är det konstigt eller?? att  jag inte ORKAR stressa? Han fattar inte att man kan tycka det är jobbigt,bara för han var så jävla perfekt! kankseen småsak att hetsaupp sig över men jag blir så irriterad för att han inte ens försöker förstå...igår gjorde jag  typ ingenting alls,tog ett bad satt vid datorn och kolla lite på  TV. Idag lär jag väl måsta åka till stallet så jag får hoppas att det  inte regnar..aja hejdå


Kommentarer
Postat av: Louie

pappor kan vara så där>

Postat av: louise

fett jobbigt ... men jag hörde att du fick mvg! GRATTIS!!! ÄLSKAR DIG! puss puss

2006-12-06 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback