ZZzzZZzzZZ

hej hej. jag är as trött och bakis, yey. Jag har försökt hjälpa till att julpynta hela morgonen,fast allt  gick typ i slowmotion^^. Igår morse när jag kom fram till bussen komj ag på att jag glömt fixa mitt induviduella val, så jag åkte hem igen och fixa det över tfn. med madre. Valde alternativmedecin, körkortsteori och av nån underlig anledning Franska steg 2 :O jag kommer nog ångra det. Missade hela franskan och halva matten,typiskt att jag hade orkat plugga på glosorna just den här gången 8-). sen hade vi historia,och jag kom fram till att provet på måndag kommer gå åt helvete, för jag kan ingenting alls =/. sen tog det 70 min att komma hem efter jag slutat, för busen var 15 min försenad och tåget var försenat med. sen så latade jag mig en stundtills Tove ringde att jag skulle möta henne och Oskar för att få vår platta, vi fick vänta jätte länge och jag höll på att frysa hela mig av mig =P. sen gick jag hem och käka lite innan jag åkte till Max i Gnesta. Det var ganska trevligt där, förutom att jag blev full och konstig ^^ men men, sen åkte jag tillbaka och träffade lite folk vid gymnasiet,det var typ kallt men  ganska trevligt, sen drog alla så jag var hemma hos Patrik ett tag,kom hem vid halv 5 x). snart ska jag på glögg grejs med släkten, hoppas det blir trevligt för annars skulle det va lite tråkigt =P. hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

Åhh jag har också historia prov på måndag -.- hehe ja du fick ju aldrig veta om det var trevligt på glögg grejsen eftersom du somna ^^ puss puss på dig sötaste! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback