Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne

Sitter och funderar på vilken dag det är idag...kom fram till att det är onsdag =)
idag är det lika varmt som vanligt, det var ganska svårt att sova pga värmen. fast man ska väl inte klaga på att det är varmt för det är väl det man har väntat på hela vintern ;). igår gjorde jag absolut inget alls och i dag vid halv fyra tiden ska jag åka ut tilllandet igen *suck* det är så tråkigt där, fast ibland kan det va ganska  skönt utan all stress och press. nu lyssnar jag på nåra franska snubbar som lollo skicka, alltså hon skicka en låt med dom inte snubbarna ;), helt ok musik faktiskt. det var onsdag idag va?..jo det var det..
Jag saknar min flicka =/ <3 hoppas vi ses snart..
nu kommer jag inte pånått  mer att skriva,ha det skojigt =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Landet suger analpung !! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback