=)(=

Goodmorning starshine, the world says hello! idag har jag sovmorgon och det är skööönt, jag börjar 10 =) fast jag måste gå om typ en timme =( posetiva klubben.. igår hade jag en lång dag, de flesta slutade två lektioner innan mig, fast det är inte så  jobbiga lektioner så det kunde vart värre. idag har slutar jag halv 5 och har just kommi fram till att jag har prima idag för min elaka lilla syster kan inte ta honom:@. fast då får jag iaf en chans att gå runt och skämma ut mig i mina tomteröda ridbyxor x). ojoj kom just på att vi har datakunskaps prov idag :O, jag har glömt att träna,shit! men fuck "sär-gay"(haha, vilken humor jag har) som vår lärare heter, han kan ta sina tabbar med sig och flyga till blåkulla! jag är på lite dåligt humör denna dimmiga morgon. lyssnar på "Gun in hand" med Stutterfly, en ganska bra låt som jag fick av min kompis Max =) han är kent hatare så han försöker få mig att lyssna på annan musik =P. jag har kommit fram till att om 2 veckor är det kanelbullens dag, då tycker jag att vi ska ha bullkväll igen eler nått sånt =D

Kommentarer
Postat av: Tove

JAA :D Bullkväll :D(L)

Postat av: carro

oohyeeah :D

2006-09-28 @ 19:48:53
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback