.......Allt som finns........

hej hej. igår var jag först med tove och lolo  och kollade på "liv och fred" shit vad jag längtar tillbaka och shit vad mobbad jag såg ut i mina öron =P. sen träffade vi lite andra människor i barrtorp och gjorde en liten fin eld där som vi satt runt och snackade typ, Patrik du äger på att göra eld(Y) xD. sen stack lite folk så jag patrik och daniel  for hem till daniel och satt där och umgicks istället. humhum..idag har jag bara suttit här och kollat på film, får passa på att sno annas filmer innan hon kommer hem ikväll. bläää sen måste jag plugga idag urk...och i morrn är det skola igen...:'( jag hatar skolan!!! hm..undra hur det skulle va att bli galen,kanske skulle testa *-)eller kanske inte =P FANFANFAN!!!vad jag saknar dig!!! om du bara kunde fatta det. helvete!...och nu börjar inlägget spåra ur som vanligt..lyssnar på life on mars med david bowie, ganska bra låt faktiskt....och snart måste jag hjälpa mamma att baka till hennes 50:års fest..... och nu tog låtn slut..hmm tar 747 med kent,minnen..nä nu kommer jag inte på nått mer,hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

hur är man när man e galen? Jag vet hur det känns att sakna. förjävligt men livet går vidare även om man inte vill. Pussälskardej

Postat av: Louise

Patrik allas vår scout! Har inte din mamma redan haft 50:års fest?
ha det bäst gumman!

2006-09-03 @ 17:42:21
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback