Allting skulle va kul ifall jag inte va så ful =)

hej hej,jag skrev ett roligt inlägg i morse men det försvann så tyck synd om er själva som inte får läsa det. idag så gick det inga tåg så det tog en timme att ta sig till skolan så jag missade mer än hälften av datorkunskapen, men den är mobbad så skit samma. sen hade vi lunch,p.o.p soppa(potatis och purjolök).nu blev ju min fina förkortning heltonödig ^o) aja onödiga saker är kul. sen hade vi matte och vi håller på  med index och jag fattar inte mycket, helt förvirrande och onödigt eftersom det oftas inte stämmer. och MM (mattemats =P) skulle förklara ett tal på tavlan men han räkna fel hela tiden så det blev jätte förvirrande,haha! sen hade vi..hm.. vad fan hade vi..jo juste svenska..eller.aja svenska, då skulle vi lämmna in en uppgift jag inte har gjort,skriva om ett skolminne och man MÅSTE göra en tankekarta först, jävla lågstadiekärring! morr..sen åkte jag hem och det tog lika lång tid det *suck* och så åkte jag till stallet och red den lilla pållen som var snel hest idag, i tisdags upptäckte jag dock att han är skräckslagen för highland cattles(långhåriga kossor), så han fick typ dampryck. och nu säger pappa att jag måste avsluta, blää på honom! godnatt!
Tove,vill bara säga att jag tror på dig gumman, det går nog bra <3 älskar dig

Kommentarer
Postat av: Tove

Älskar dig så jävla mkt gumman så du anar inte!(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback