Äntligen Fredag

Hej hejJ idag är det fredag lalala(g) haha, inte men iaf.  Men idag har jag vart i skolan, jag var sjukt trött när jag gick upp… åhh jag hatar mornar men tågen gick idag och det är ju alltid nått. Jag snackade lite med Eva igår, fett läskigt att hon va med på tåget som spåra ur :O:O, lilla Evaveva tur att det gick bra =). Vi hade  franska och jag satt nästan och sov, vi har typ 50 glosor tills på tisdag..hm..eller onsdag *-) ojoj…skit samma jag kan dom säkert  ändå ^^ eller inte alla men jag äger på glostesten!! muhahaha. Sen hade vi matte, en dubbeltimme. Blev lite jobbigt för jag hade inte hunnit hela läxan så jag fatta inte så mycket, fast iofs var det väl därför jag inte ”hann” för att jag inte fatta nått om jävla index skiten. Aja det löser sig nog sen  =). Sen hade vi kemi och jag höll  på  att dö av hunger eller jag var snarare väldigt hungrig =P. vi höll på med ”n” m” och M” med andra ord substansmägd massa och molmassa , så lägger du på en skånsk dialekt på det. *asg* han är kanske kul snubbe. Och jag får typ svara varje gång som jag räcker upphanden, måste va för att jag är så söt (A). sen hade vi äntligen lunch vid 12:00 och tsatzikin och kycklingen var slut men vi fick klyftpotatis och färsbiff med brun sås iaf så det var gott, jammi. Sen hade vi historia och vi gick igenom lite om kvinnornas ställning på vikingatiden, medeltiden och idag. På medeltiden var det tillåtet att aga ”sin” kvinna så mycket att hon inte fick bestående skador eller men av det, stackars kvinnor även om det inte var så många som gjorde det då men iaf.. haha jag var den enda som visste att det hette folkungarna, ätten som Magnus Eriksson var med i. jag vet så konstiga saker x). Sen slutade vi och jag åkte hem, min väska var proppfull med läxor (som jag antagligen inte kommer göra)  så det var skit jobbigt att gå uppför backarna. Sen gjorde jag lite negerdeg och satt i sängen och filosofera en stund och sen gick jag och la mig. Sov ca 4h så nu är jag utvilad och pigg, eller inte särskilt pigg men men =). Ska träffa åtminstone Carro sen, säkert fler som jag inte vet om. Hoppas det blir kul. Eller det behöver jag inte hoppas, jag är så trött nu så jag kommer nog va fett flum och då blir det kul x). nu blev jag hungrig..mamma kom hem och gör maaaat!! Nehepp inte då, min kära mor är i stallet och tar hand om lilla pållen. Får väl sitta och va hungrig då.. fan va Patrik det där lät, haha patriksyndrom. Lille patrik, sure patrik som ignorera mig vid tåget =P. nä nu ska jag väl ta en macka eller nått(undanflykt för att jag inte vill skriva mer =P) hejdå


Kommentarer
Postat av: Louise

Såg just att ingen svarat på detta otroligt långa inlägg och det är ju lite otacksamt. Puss hej måste gå och lägga mej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback