Det känns ganska idiotiskt...men man vänjer sig..

godkväll. jag komjust hem från "festen",den var gansk atrevlig trots allt,vi käka en massa god mat och sen dansade jag foxtrott med min pappa hela kvällen. sånu har jag fett ont i fötterna,pga höga klackar =P. idag vaknade jag skit tidigt,ett tecken på att anna har kommit hem..*suck* jag blir så irriterad,även om hon vaknar måste hon väl inte dunka fötterna i golvet,eller vad?? men hon håler på att blisjuk så jag hoppa s hon inte orkar gå ur sängen i morrn. och sen ska ho på praktik i en helmånad!!! jaaaaaa fan va skönt =) nej fan,det ärlördeg i dag,då är det söndag i morrn och sen är det skola =( jag måste plugga i morrn oxå,skulle gjort idag men jag palla verkligen inte.man pluggar..."det känns ganska idiotiskt..men man vänjer sig" haha den skit sköna deprimerande låten vi hörde när vi  bakade bullar hos  eva<3<3 det var så mysigt och gott,åt jätte många bullar. shit jag ser mig själv i spegeln i vardagsrummet,det ser fett läskigt ut :O fast jag är ju ganska snygg egentligen (A) mohaha  "så snygg att man nästan svimmar" enligt nån gubbe *asg*,seriösa människor det finns. segt det blev..jag som ville hitta på nått ikväll,saknar min älsklingar ju =(men men det får bli nästa helg kanske.. asså jag är sjukt trött nu,kanske ska sova snart..eller kanske  inte =Poch nnu börjar jag frysa om händerna igen,tusan också! åhh,en irriterand snubbe hålller på   att tjata påmig igen*suck*,borde block honom..men då har jag ju iofs ineg alls att snacka med *-) så han kan få  tjata lite mer =P omg! jag råka radera hle skiten men jag ficktillbaka den igen,vilken tur för annars hade ni inte fått läsa det här,jag hade inte pallat skriva det igen =P haha vafan är det här för låt jag lyssnar på,typ dansband x) pew,jag han byta i tid,innan jag dog. det här var bättre, takida =). hm..och där dog fantasin...ja..nu sitter jag och stirrar på nåns lånekort från bibloteket..en massa böcker..och min arm kliar så jag kliar tebaka=) mohahaha,där fick du ditt jävla kli!! nä  nu ska jag och mitt kli sova, för som det så fint heter "det är en dag i morgon också" eller idagkanske det är men men godnatt iaf =P
s

Kommentarer
Postat av: Louise

You have gone crazy and I like it! "där fick du ditt jävla kli!" Vart får du allt ifrån männska??! mm jag ville också se alla igår men jag pallade inte.. men vi får ses nån gång i veckan

Postat av: Tove

ganska snygg? Du är ju helt perfekt.

2006-09-10 @ 20:41:39
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback