För evigt glatt leende

godmorgon =) kl är 7.47 coolt och sen ska jag åka buss 747 så jag kan väl  lyssna på  747 också  haha =P sådär..vaknade av mig själv i morse,hade tänkt ta sovmorgon till 7 men jag vakna ändå för jag har blivit van nu. idag börjar vi 10 och har skolfota 10:20 och jaf har inte fattat om vi ska ha lektion först *-) men det ger sig nog. hm..vad ska jag ha på mig på fotot..äsch skit samma,det är väländå ingen som kollar på det. igår så pluggade jag nästan hela kvällen utom när jag kolla på idol. jag jobba 4 ssidormatte, skrev ett brev till svenska läraren och plugga franskaglosor uuurk,hela kvällen förstörd..
och juste vi har nu bestämt oss för en häst som kommer påtisdag =) det blev ett 20 årigt varmblod vid namn  Nånting Prima,haha vet inte ens vad den heter,nåt italienskt typ =P. shit sen måste jag hinna med att rida också :O hur ska jag hinna...?  fuck it! men det löser sig förhoppningsvis. aja nu ska jag försöka få håret torrt sen ska jag väl plugga lite som omväxling. och sen ska jag iväg till helvetes skolan och genomlida ännu en dag ha det

Kommentarer
Postat av: Louise

gud va duktig du är somm pluggar och stretar på! jag är stolt över dig min dotter! men nu har jag lektion så puss baiz

2006-09-07 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback