Ingenfantasiidag

äntligen helg!!! fan vad sköönt det är, jag har tillbringat större delen av dagen i sängen =). Igår så slutade jag tidigt och satt hmma och kolla på film, sen  gick jag hem till tove och kolla på kalle och choklad fabriken med henne, Emma,Lotta och Johan, ganska myysigt, särskilt för emma ;) *asg*. idag ska jag nog integöra så mmycket,kanske kolla på en häst om människan ringer. hm..hoppas att nån tänkte göra nått i kväll..
märta sitter och käkar tortelini, jag vill också ha!! jag älskar tortelini!!
och jag tror att jag fixa till bloggen nu =D annars blir jag sur. men jag stör mig på att det inte går att lägga upp bild på mig :@. men men folk skulle nog inte vilja se mig iaf ;)
jag håller på att försöka snacka med "ip fredrik" men han ignorerar mig bara den jävla besservissern!!
men nu ska jag nog...fortsätta att sitta här men jag pallar inte skriva mer,hejdå

Kommentarer
Postat av: Klara

nehepp,jävla skit blogg!!

Postat av: Louise

hehehe ja jag vill också hitta på nått! ha det bäst

2006-09-02 @ 18:06:58
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback