Jag fryyyyser

hej hej,jag sitter och fryser som fan,jag skakar fast det är ju inte kallt ju,skumt...idag hade vi skolfoto  och jag blev fett mobbad på enskilda och antagligen på grupp bilden också,men men är ju van ;). idag slutade jag halv 5,värsta sent. vi va ute och ploca kryp påsista lektionen igen. fast vi hittade bara 4 spindlar som vi inte kunnde artbestämma och en brun stenkrypare(en såndär sak med många ben =P). sen gick jag hem i regnet...fan vad deprimerande det låter..och har käkat middag,lövbiff med klyftpotatis mums. h..juste jag plugga franska glosor också, kan dom nästan men vi ska inte ens ha förhör ju,smarta jag (Y). jaaa i morrn är det fredag och helg sen !! =D=D=D fan vad skönt..ska på min farbrors hmm vettefan vad han fyller fest pålördagen..men får försöka hitta på nått med nån i morgon, saknar mina fina vänner..ohh snart är det idol ju,kuligt =) fett roligt program,faktist det enda jag tittar på^^. vafan jack den jäveln kallar mig rikemansbarn:O..för att jag har en blogg :S han är så kul*asg*. nä..nu orkar jag inte skriva nått mer förjag är laaaat!!!! hejdå

Kommentarer
Postat av: Carro

Idol är skiit kul jue ^^ haha garvar as mkt varje gång :P jag vill också träffa er min små goingar :P fast jag hinner typ aldrig =/ Pusss

Postat av: Tove

Jack kallar alla som har blogg för rikemansbarn för han tror att de kostar pengar att ha "en egen hemsida" ^^

2006-09-08 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback