Le métro pour Paris, s'il vous plaît?

Salut! shit vad franska intresserad jag har blivit då ;). idag hade jag en ganska skön dag, först fransak sen matte sen kemi sen lunch sen historia sen sluta jag:). på frankan hade vi diktamen typ och jag total ägde,mohahah, men tanten kallar mig Laura,tydligen ett franskat uttal av Klara :S, och rubriken är typ den första meningen jag lärde mig,betyder typ "tunnelbanan till paris,om det er behagar?" hahaha. påmatten hade vi läxförhör och jag gjorde fel på sista!! skrev 2,72*1015 istället för 2,72*1014  grrrr vad irriterande,mupp jag. men men sen ägde jag facit muhahaha. på kemin så klottrade vi bara ner saker som stog påtavlan som vanligt. till lunch fick vi typ mosade makaroner. på historian kollade vi på "det sjunde inseglet" haha...
-vem är du?
-jag är döden.
-har du kommit för att hämta mig?
-jag har redan länge gått vid din sida..
-det vet jag.
-är du beredd?
-min kropp är det, men inte jag själv...

-vänta ett ögonblick!
-så säger ni alla, men jag ger inga uppskov.
-spelar du schack?
-hur vet du det?
-jag har sett på målningar och hört det i visor. 
-jag är faktiskt en ganska skicklig schackspelare.

haha fan vad mobbad jag är x) måste lära mig resten av första scenen.  och alla som sett julkalendern håkanbråkan vet vilken film det är,och ni andra är lite lost,åhh lost är bra,lost lost lost,jag vill ha mera lost (8)
det regnade när jag skulle hem men jag är ju så smart så jag hade regnspö =) såjag förblev torr utom om fötterna,det är typ hål under i sulan =( fan oxå,jag älskar mina skor :'( "I wanna be whatever your favorite place"(8) musik jag älskar musik med=) iaf bra musik^^ om det nu finns dålig musik *-). nu snackar jag med patrik igen,satt och snaka lite med hans skrivbord medans han var och käka,ganska trevlig men det va en ganska ensidig konversation, men men jag pratar för två =). "vänta först vill jag nog ha en muffins"(8) jag vill oxå ha muffins..."ojojojojojojojojojoj,vad jag blev blåst,ojojojojoj..."(8). fan vad jag fryser om mina händer,kan ingen uppfinna ett par datorvänliga vantar med värmeslingor? och när ni ändå är igång kan ni väl göra strumpor oxå så man slipper frysa om fötterna på vintern =),och nu oxå för den delen,mina tår är kalla. jag vill ha tårta...i morrn ska jag som sagt var påmin farbrors nu vet jag 60.års fest,då  får jag förhoppningsvis tårta =) sen måste jag plugga historia,har läxförhör på måndag om typ stånd och sånt (misstolka inte). vi har alltid läxa över helgen,jäva martin svärd!! han ärskit läskig,han ser helt asförbannad ut hela tiden. haha på bussen hem idag var det en snubbe,när han gick på sa han til busschafören "vänta, dig har jag åkt med tidigare" x) jävla smart snubbe då. vad har jag gjort mer..*-) jo jag har ätit taco,jammi det är ganska gott men man får ont i tänderna av taco chipsen =/ värsta problemet ju haha eller vänta nu inte i tänderna i munen,inte i tänderna =P ohh,va fin månen är,fast jag ser typ inget av den för den är bakom ett träd..men den brukar va fin =), jag älskar när den är så stor och orange, värsta romantiskt jue...fan vad jag vill ha en pojke!! annars är det ju ingen vits med en romantisk måne =/ aja det får jag lösa när jag har tid, dvs aldrig, jag har så mycket läxor..jag skulle inte gått nv jag är för korkad,blubb oxå!oj nu är det idol så jag måste dra,hejdå alla som orkade läsa:P

Kommentarer
Postat av: Louise

Fett roligt inlägg! är inte van att du skriver så mycket men fortsätt med det! hihi Jag vill också ha en pojke! En pojke som jag kan se amelie tillsammans med..du är verkligen inte för korkad för att gå nv! du är smart och jag ljuger aldrig och det vet alla:) Vem är du? jag är döden.. vill också ära mig det där fett coolt jao kram på hoppetossa!

Postat av: Tove

haha shit va långt. PFF att du skulle va korkad? herregud :P Du är ju bra på matte det måste du erkänna å man kan ju inte va bra på allt (: puss&kram

2006-09-08 @ 21:57:32
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

ojdå,jag vaa inte så bra på att stava "franska" x)

2006-09-09 @ 11:21:53
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback