Lyckan kommer..

hej hej, idaaag har jaag(fått jack syndrom =p) varit i skolan,jippi. vi hade matte först och jag hade inte gjort läxan men det gjorde inte så mycket för han gick igenom nästa allt.  sen va det engelska och jag hade inte pluggat glosorna där men det var inte skriftligt så jag klara mig^^. efter det hade vi franska hade intte pluggat glosor där heller x) men det gick nog ganska bra och vi slutade 40min tidigare =D. sen va det naturkunskapsomhåller på att gå åt helvete, våran fältrapport skulle bli klar idag men jag vettefan om den är det...=/men det är smällar man får ta =P. sen åkte jag hem och det v ar packat på bussen som vanligt. gick jag hemmåt,det var skit varmt och jag var trötter när jag kom hem så jag satte mig med matten en stund för att bli pigg,men det funka inte så jag satte mig vid datorn istället fast det funka iinte heller så bra =P. sen kom mamma och drog ut mig till stallet, men snel hest tappat fin sko = inte klad hest. så vi gick och leta igenom hela hagen efter den och jag som är så bäst hittade den =), men självklart när jag letat genom hela hagen så låg den vid staketet ca 5m från grinden! nnä nu ska jag gå och tröst äta lite choklad ^^för det är så gott,hejdå

Kommentarer
Postat av: Louise

omg "inte klad hest" haha du är väl för gullig/läskig :P jag tröst åt också alldeles nyss...tre delicato bollar alldeles för mig själv hihi jag mår illa..puss på dig gumman!

Postat av: carro

ååh choklad :D ahah jag tröst äter hela tiden :P Puss på dig

2006-09-26 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback