Ojdå jag glömde rubriken igen

hej hej,jag har just kommit hem och nu sitter jag med bubben och dricker mineral vatten, haha om man drar i bubbens öron blir hon vädur x) så sööt. idag hade jag datorkunskap först, det gick ganska bra men jag glömmer bort allt hela tiden =( vi ska ha prov på torsdag och jag komm just fram till att jag glömmde övnings papperen i skolan, fan då! men det löser sig förhoppningsvis. sen hade vi historia där kollade vi på en film, "Rosens namn" heter den, om en massa munkar, lite småkkonstig men helt ok.sen var det lunch...och jag minns inte vaad det va =P. efter hade vi svenska med kärringen. och jag hade inte gjort läxan igen^^.men hon kan ta sig, ingen normal männinska säger "sedan". sen missade jag bussen precis så jag gick till  tullinge,det var jobbigt men inte lika jobbigt som de jävla bakcarna upp till mig här hemma,borde skaffa mig lite kondition så  jag slipper va helt slut när jag kommer hem^^. snart måste jag nog plugga lite, blää på skolan. haha fan va pälsbollen hårar, borde proppa i henne lite B-vitamin. det där lät ju snällt =P men men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback