Pyttipanna ftw =D

hej hej! jag har just ätit en mycket god avskedsmiddag för syrran, blev extra gott eftersom anna ska åka, vad hemsk jag är ^^. igår var jag så pluggade jag först med tove, jag fattar inget av kemin, men tur att hon va där så jag nästan fatta =). sen kolla vi på idol med eva lollo josse och carro. och efter det gick vi hem till patrik där det var lite männinskor..det var trevligt folk satt och rökte vattenpipa som luktade liljekonvalj. sen skulle hans brorsa komma hem såvi gick ur istället. så förssvann carro lollo  och nåra till hem till patrik dom jävlarna =P .efter ett tag började eva att inte må så bra så oskar ringde fältarna så  hon kom hem =( lilla gumman. och när dom hade hållit sin nmoralpredikan så började folk dra sig hemmåt så jag gjorde oxå det.
idag har jag inte gjort så mycket, sovit , städat, sovit lite mer, ätit tårta =). pappa har haft städnoja hel dagen, så jag städa kaninburen oxå,med mina små bäbisar. sen har jag kommit fram till att jag är löjligt förtjust i pyttipanna, det är väldigt gott tycker jag =D
så pratade jag lite med Max, han var lessen på mig =( för att jag inte ringt honom..jag hatar när folk är lessna på mig..men men får ta och snacka med honom sen...
jag får muntra upp mig lite med jack (misstolka inte (x ). han blir man glad av. hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

UUUH MED JACK!?!? skojja :P Pyttipanna e faktiskt jävligt gott (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback