Such a beautiful hell..

hej hej, idag har jag sovit till halv 1 och sen käkat frukost,sen sov jag lite till x) efter det så red jag på prima =) et var kul men han har så jävla stort steg så det är lite svårt i traven, och jag är så stel  och öm nu så det finns inte xD. igår så hade min mamma 50 års fest,det var ganska trevligt. vi käka en massa och så skämde min mamma ut sig jätte mycket men hon had kul och det är det viktigaste =). sen efter  ett tag kom lollo tove josse oskar och jalle och hälsade på. det var kul och lollo och tove sjöng för mamma,hon blev jätte glad =).sen gick vi ut  en stund och träffade på lite andra typ...sen spårade jag ur litegrand och patrik blev nog lite sur ^^ men vafan han blir alltid sur! sen gick lollo josse tove och jag in och dansade fast typ alla gästerna hade dragit men det var ganska kul ändå. sen stacka dom hemm så jag ,märt aoch linn D var kvar och sjöng och dansade och städade till 4 så det är därför jag är trött idag^^. fan jag borde ha pluggat idag,har historia i morrn och jag kan ingenting, men fuck skolan,det finns viktigare saker och ingenting är så viktigt att man ska behöva må dåligt! nä nu ska jag plugga *host* hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

"det finns viktigare saker och ingenting är så viktigt att man ska behöva må dåligt!" Vad bra att du ser det så. blir stolt över dig ;) Du förtjänar det bästa å ännu mer! puss på dej

Postat av: Louise

pussipuss! vet inte vad jag ska skriva mer jo förresten va kul att din mamma blev glad för vår fina sång! har ni texten på haj sången? måste bara ha den

2006-09-17 @ 21:55:34
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback