För du kan inte se hur fel jag är

Tjo!
Jahapp,då sitter man  här igen :P har inte gjort så mycket sen sist. Var hemma hos Josse med Tove igår och  kollade på brokeback mountain (stavning? ^^)  Den är så söt men lite små seg ibland. Sen idag så var jag ute och red med Sofia och Denise vilket var trevligt. Red kingen, snacka om skillnad! han är så liten..
Imorgon är det midsommar och jag antar att jag ska med familjen och träffa nån annan familj vilket antagligen kommer va as segt, saknar min älsklings syster :( men men...
Jag är väldigt gosis sugen just nu,eller egentligen vill jag nog bara ha något att sysselsätta mig med och äta är ju trevligt. Haha vad äckligt det låter x).  
Aja kanske skriver mer senare i natt, ha det!


Kommentarer
Postat av: Karro

Brokeback mountin är seeeg. Men min syrra e nice :) Och min häst också. Inte din. Din e lääskig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback