Get out of my brain!

Godkväll igen
Hemma själv ikväll och är mörkrädd som fan just nu. Har tänt hela huset, satt på R.E.M och håller på att baka chokladmuffins x).
Idag har jag tagit det lugnt igen, kollat på film,suttit vid datorn och tagit ett bad :P.  Sen ringde Märtas polare Michelle till mig och undra om jag vill träffa henne och Maria som gick i samma  klass som mig i lågstadiet :P Det kan faktiskt bli lite trevligt och så får man ju nått att göra som omväxling :). Sen har Eva kommit hem från malta också men hon är sjuk så henne kan man inte träffa :(.
Snackade lite med Max nyss. Vill så gärna prata med honom men det är ändå jobbigt. Sitter hela tiden och håller på att gå sönder innuti, vill skrika ut allt jag känner för honom men kan inte sätta ord på det, och vilket fall så kan man knappast göra det. Varje gång innan jag ringer så känns det som det gör innan jag ska se en skräckfilm, nån sorts skräckblandad nervös förväntansfull känsla. Varför måste allt vara så konstigt. Och vad patetiskt det känns att skriva det i sin blogg -.- men aja skit samma
Nu sitter jag och äter mina muffins,de blev riktigt goda faktiskt ^^
Funderar på att dra igång nån lättsamm  film och sova i soffan 8-) får så..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tove

vad heter hon Maria i efternamn? :P

Postat av: Klara

Bygdén tror jag,hon som bodde granne med dig :)

2007-07-01 @ 18:11:02
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

I KNEW IT! Shiet, undrar hur hon ser ut nu *-) hahaha

2007-07-01 @ 22:45:23
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback