I must be fine because my heart's still beating

:)
Dagen: Vakna tidigt för folk var uppe vid 7, på sommarlovet! :S Fast sen låg jag och drog mig /sov till 1 ungefär^^. Jag gick upp och åt frukost, satte mig vid datorn. Det visar sig att ljudet funka om man hade hörlurar  i , fan vad nice med min älskade musik igen! Sen åkte jag till stallet och red en liten sväng. När jag kom hem så tog jag en dusch och efter det åt jag middag, grekisk sallad :) Äckel-syster anna har tydligen blivit tsm med en av pappas elever och han var här och åt med oss, jag kan bara beklaga honom x) haha. Sen kom pappas polare och skulle fixa ljudet helt men de lyckades istället fixa så det inte funkade i lurar heller igen -.-, jag är sur. Nu sitter jag här och det är ingen som vill prata/va med mig :'(  hehe. Kan alla  inte bara komma hem till mig igen ;).
Aja, i morgon åker Äckel-syrra tillbaka till sitt jobb, alltid något bra iaf :)
Natti

Kommentarer
Postat av: Louise

Men åh irriterande med ljudet asså! wow du måste verkligen ogilla din syrra :/ varför? låter endå som en helt okej dag själv sitter man på pappas jobb och har vart här sen kl 7! PUSS PUSS ha de bäst(L)

2007-06-26 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback