Nu går vi mot mörkare tider

:)
Har haft bland de tråkigaste midsommrarna hittils. Jag var med familjen (mamma och pappa) hos våra solförmörkelse-vänner, jippi! inte -.- . Först var vi vid en majstång (undra egentligen varför det heter MAJstång när det är juni :S ) då fick hälften försig att ta en 4 km promenad runt en sjö,helt onödigt tyckte jag så jag satt kvar i 2h och gjorde ingenting. Sen glodde vi på folk som dansa och sen kollade vi på några gruv schakt som fanns där. Sen åkte vi till deras torp och åt mat, sill och potatis. Jag var helt osugen på sill så jag åt nån konstig laxgratäng istället.. Så  fick de vuxna för sig att vi skulle sova där, eller jag sov knappt något eftersom min kära mor  snarkar extremt högt x| ,Jahapp sen satt jag och hade tråkigt tills3 tiden idag när det var lunch och sen åkte vi Äntligen hem igen :P Oj vad skönt det var att få klaga lite^^.
Om en vecka så kommer syster hem!  det ska bli trevligt, hoppas bara inte man blir uttvingad till landet för det skulle va ganska segt faktiskt..
Men men,om  nån vill hitta på nått så hör av er :)
Hejdåe

Kommentarer
Postat av: Karro

JAG HAR SOVIT MED DIN MOR FLERA NÄTTER IRAD! Det var inte kul. Hon snarkade SKIT högt ju!

2007-06-28 @ 02:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback