..Och därför vill jag sjunga att bruna ben är bra

Hej hej hej
Gissa vems dator som funkar igen, va? va? Fan vad skönt!
Nu är det äntligen sommarlov! underbart.. Fest i fredags och det var kul tyckte jag iaf ^^. Annars har jag mest tagit det lugnt, badat och sådant de senaste dagarna. Jag känner mig jätte lat haha. Men igårvar jag iallafall med Max som har flyttat och vi gick faktiskt ganska mycket för lyckades låsa ut oss och var tvungna att gå värsta långt för att få tag på en nyckel x) Det var trevligt i alla fall =)
Föresten har min häst börjat hata mig :'( han vägrar att blifångad i hagen, gaaah jag svär det är bara för att jag är med x). 
jag är hungrig men det finns ingen god müsli och inga goda mackor :( funtar på att gå dirkt på lunchen istället *-) hehe men nu har jag inget att skriva :D
hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

WOHHO MEN GÅ IN PÅ MSN DÅ! XD (övertala sofia att sälja kingen och säga det till elisabeth SNAART! haha) Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback