Ser vi i syne nu igen

Godkväll
Ännu en ganska händelselös dag. fast idag har jag faktiskt städat mitt rum! Det ni, applåder till mig :P Det blev mycket rent och fin,iaf det man ser x) haha. Sen hängde jag tvätt ute i solen =) och så käkade jag grillad kyckling med potatis för de andra skulle käka sill... Juste ja, min äckelsyrra kom hem idag och ska va hemma i morrn med men sen åker hon som tur är tillbaka till sitt jobb ,phew^^. Jaha, har suttit här en bra stund nu,spelat massa ttris och har ett nytt rekord, level 39 :D haha vilket liv man har. Dessutom börjar jag bli ganska så trött på musiken på min mp3, men det funkar ju inte att lägga över från datorn :S jag döör..jag önskar att jag också var lite teknisk^^.
Men har ingenting att säga typ:P Och det är ändå ingen som kommenterar ju:@
hejdå


Kommentarer
Postat av: Louise

haha jag har aldrig kommit till mer än level 3 :D jag e så sämst så det nästan är duktigt!Hur kan du inte gilla sill? jag önskar jag hade en sill bit i min hand just nu :) ha en bra dag!

2007-06-26 @ 16:20:02
Postat av: Klara

Egentligen ogillar jag inte sill, bara inte alls sugen ^^

Postat av: Tove

asså lvl 39! Du är fan cp. sill är äckligt utom senapssill i små mängder :D ses ikväll? Puss

2007-06-30 @ 20:29:08
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback