29/11

Hemma idag med mensvärk. Inte skönt att ha ont men jävligt skönt att vara hemma.
Har inte skrivt på  hela veckan, har inte haft tid tror jag :S.  Fast det har inte hänt jättemycket ändå så.
Måndag minns jag ingenting ifrån. Tisdag hade de tagit bort min sovmorgon och lagt in läs- och hördelen på engelska np. Det gick nog helt okej tror jag, eller hoppas det iaf. Sen hade vi bara en lektion kvar. 
Efter åkta ut till stallet och red med Tove. Det var jättekallt och halt så  vi skrittade nästan hela tiden eftersom prima inte var broddad ännu. 
Gårdagenn började med en trevlig kemilabb. Jag var trött och virrade mest runt,  jag skulle nog glömt att göra hela försöket om Kenneth inte påminnt mig om allt, haha. Sen hade vi lite matte, men 10.20 skulle vi äta innan vi åkte och simma med gympan. Bussen gick från morsningen 10.38 så vi hade ungefär 10 min att äta på. Vi tränade lite livräddning och sånt så det var inte så jobbigt. Kände mig ganska obekväm i bikini dock och sen hade jag känningar i magen så jag var jätterädd att jag skulle börja mensa >.<. Efter så hade vi 30 min att ta oss ner till  stationen vilket var alldeles för kort tid när man har långt hår att torka så jag och Elin fick springa hela vägen ner till  bussen. Vilken bra tidsplanering de gjort åt oss (Y). Sen hade vi fysik och biologilabb på eftermiddagen. Självklart har min grupp fysik först och den tog en knapp halvtimme att göra så vi hade 1h och en kvart hål till biologin. 
Eftermiddagen gick åt till att lata mig. Kollade på bonde söker fru och sen på heroes. Pluggandet går det inge vidare med. Skönt med helg snart och då är det advent! 
16 skoldagar kvar.  Fast kom på att under den tiden har jag 5 prov,woho -.- Börjar bli lite nervös inför matten på tisdag. Jag hatar det där jävla solsystemet ( lika kul varje gång :P) de använder på np. Jag är inge bra på att ränka smart..
Men nu ksa jag glo på tv igen tror jag och kanske leta upp något tröstande att äta ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback