17/1

Nu är det nästan helg! Ska bli trots att jag numera har två äckelsystrar. Får ta och spendera mesta tiden någon  annan stans så går det nog bra. Visserligen måste jag på middag hos Annas kille, varför jag behöver följa med kan man ju undra. Alla kommer antagligen vara sådär jobbigt gulliga och trevliga och jag är inte riktigt på humör för sådant,  fast det är man ju sällan när man inte själv är involverad i gullandet.

I tisdags orkade jag inte gå till skolan, men orkade inte vara hemma så jag gjorde en lite utflykt för mig själv  så jag fick tänka en stund ifred.  Först åkte jag till Märsta och köpte lunch, en risgrynsgrötkorv! Sen åkte jag till västerhaninge och köpte godis. Efter det var det dagt stt åka hem igen och ta sig ut till stallet. Red en liten sväng men det var mörkt så den blev ganska kort.
Onsdagen förflöt på samma sätt som vanligt med tråkiga lektioner. Gympa var ganska trevligt dock,  fast det brukar det vara. Saknar iofs rönninges gympasal som var lite större än denna i pygméestorlek. Whatever...
Idag har det varit en ganska bra dag, jag hade ovanligt mycket energi. Väldigt skönt! Började dagen med att skriva min svenskaredovisning på tåget till skolan, senare så  framförde jag den också. Aningens darrigt men jag gjorde det och det känns bra.
När jag kom hem så försvann mitt goda humör eftersom Märta satt vid datorn och var "sjuk", yeah right! Grr, hon inkräktar på min ensam-tid. Så  jag fick placera mig vid Tv:n och glo på nått skitprogram, tröstäta en massa oliver och cashewnötter och vara allmänt tjurig.
Hmm... misstänkt.. mamma kom upp med ett fat lussebullar! Vad kan hon vara ute efter :O Eller så är hon bara snäll  som vanligt, att hon orkar vara snäll. Jag ska bli en jävla bitter sur kärring, så kanske man får vara ifred iaf och det skulle vara skönt!


Kommentarer
Postat av: tove banan

du är en riktig enstöring du ^^

2008-01-17 @ 21:55:25
Postat av: Louise

hahahaa du e allt bra lustig du! :) får jag kalla dig bitterfitta? puss

2008-01-21 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback