20/1 Väldigt tidig morgon ;)

Ingen som  ville/kunde hitta på nått med mig ikväll.  Bortsett från en snubbe som ville ha med mig på fest hos  honom,men egentligen vill han ju bara ha sex med mig och jag är inte på humör.Jag tror jag har gått och lagt mig till med ett samvete. Valde att stanna här istället.
Åt pizza till middag vilket alltid är gott, sen såg jag på Nina Frisk med pappa. Den var ganska..meningslös. Fast funkade som tidsfördriv. Sen dess har jag suttit här och lyssnat på  musik medans jag hoppats på att något kul skulle hända, lycka till  med det.
Märta kom just hem och nu sitter hon säkert och väntar på datorn. Ska nog sitta hela natten bara för att jävlas med henne. Jag är så förbannat irriterad på henne just nu! Bortskämda jävla snorunge..
I morrn fyller morfar tydligen år så han ska komma hit, yey... Visst grattis men du pratar hur mycket som helst om  helt ovesäntliga och meningslösa saker, sen är du extremt snål.
Vill bara vara med någon som är lite snäll och tar hand om mig en smula. Jag hatar dessa ensamkvällar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback