24/1

Vårkänsla! Solen skiner och man väntar sig nästan att se en liten tussilago sticka upp ur fjolårsgräset vid dikeskanten. Dessa tussilago gör en alltid på gott humör trots att de egentligen inte är särskilt fina. De inger hopp om ljus igen, detta gråa blöta äckelväder tar slut på all min energi. Jag har varit väldigt trött hela veckan och jag orkar inte ta mig för någonting om jag kan slippa. Fast å andra sidan, när har jag någonsin gjort mer än jag behöver. Jag har en studiedag på måndag så det blir långhelg nu iaf. 

image16
 
Gårdagen blev lika lång och långsam som väntat, men vi fick trots allt sluta en halvtimme tidigare. Det hjälpte inte mig särskilt egentligen utan jag fick sitta och vänta i södertäljehamn (har glömt förkortningen södertälje! Hjälp mig :S) eftersom jag ändå  inte hann hem innan akupunkturen. " Du har kyla i kroppen" säger hon när hon känner på mina händer och kollar på min tunga. Är det konstigt att ha kalla händer när man gått ute utan vantar i minusgrader? Men sålänge det hjälper ( jag hoppas det gör det) så får hon vara så konstig hon vill. Jag har iaf  blivit kär i hennes värmelampa, en sån skulle man ha hemma så behövde man aldrig mer frysa! Ska dit igen i morgonbitti, missar alltså min sovmorgon vilket är lite synd men det är ju helg sen så det går nog bra. Men nu ska jag gå och lägga mig en stund så jag kanske orkar vara vaken i morgon kväll om någon vill hitta på något då ;)

Kommentarer
Postat av: tovelito

menar du s-tälje ? annars e ju hamn södra , ännu kortare ;D haha. jag saknar dig. puss

2008-01-24 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback