25/1

En syster mot en annan. Märta har begett sig till idré med skolan och kommer inte hem förrns på måndagkväll, yes! Tyvärr har Anna kommit hem istället. För tillfället är hon väldigt inspirerad av Let's dance och försöker dansa i köket, utan större framgång måste jag säga.
Är väldigt trött ikväll med trots att jag sov i 4h igår eftermiddag. Men när man inte har ett hundratal vänner som sociala människor har kan man stanna hemma och ta det lugnt utan att det gör något. Jag kan passa på att fortsätta gnälla lite, den här gången över mina ögon. Inflamationen försvinner inte, istället har den spridit sig till andra ögat också! *Kliarkliarkliar* Få saker är lika skönt som att klia sig i ögat... tills dess att all mascara ramlar in och linserna ramlar ut.
Dagens stora händelse var min ridtur med Pappa. Jag red Baldur och Pappa hade Prima. Det gick faktiskt helt okej med tanke på att han inte ridit överdrivet mycket i sitt liv. Vi både travade och galopperade, han höll visserligen  på att ramla av i galoppen men man kan inte säga annat än att han är modig. Han är inte den mest hjälpsammaste människa när det gäller stallarbete dock, han stod mest och tittade på medans jag jobbade mig svettig. Och Baldur det lilla monster bet mig i fingret! Tror det var omedvetet iofs, men ändå *mummelmummel* .
Men nu ska vi vara glada och positiva, det är faktiskt helg! Långhelg tillochmed, det är studiedag på måndag för min del (eller för lärarnas iaf, jag ska bara slappa!). Jag får bara hoppas på  att jag inte lyckass börja mensa lagom till dess, känner på mig att risken finns. Vill inte att minn lediga dag ska gå åt till blod(blää..), svett(för mycket varmt kamomillté) och tårar(aj, aj smärta!)
Nu blir det datornatt!

Kommentarer
Postat av: tove

asså kolla, din ögoninflammation kommer aldrig försvinna om du inte skippar linserna :P inflammationerna har ju satt sig däri typ xD fast den kanske e borta nu ? men när den kommer tillbaka SÅ ANVÄND INTE LINSER FÖR FAN! puss :*

2008-01-29 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback