28/1

Det krävs en mig för att alltid lyckas mensa vid olämpliga tillfällen. Om olämligt nu är rätt ord, mer irriterande. Whatever.
Sen sist har jag inte hunnit uträtta mycket. Var hemma fredagkväll, ganska mysigt för en gångs skull.
På lördagen var det party hos Antis som fyller 18, grattis! Var inte alls på  humör innan men det blev kul ändå när man väl kom dit för jag har ju så snälla och trevliga vänner :) Har saknat min Tove och Louie som har varit i fjällen <3.
Var lite lätt halvdöd hela söndagen. Snacka om att slösa på sin tid. Men jag hade ju en extra ledig dag så :)
Den har jag nog inte heller tagit vara på bästa sätt. Har bara segat hela dagen, och det ska jag fortsätta med..



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kanske har smittat dig med mensen? Det här vet du väl redan :P men jag vill skryta: Ofta i familjer så sammanfaller kvinnornas mens. Detta är för att ifall en hane kommer på besök så ska han kunna befrukta kvinnorna samtidigt. jag fattar inte riktigt det smarta med det. Men å andra sidan kanske det inte är sant. Fortsätt sega på sötpudding!

2008-01-29 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback