9/1 2008

2008...det är jobbigare att säga än 2007. Tänk husaröfolket i år "..hej husarö, hej tvåtusenåtta andra..",  stackars satar. Inga löften i år för jag vet att jag inte skulle hålla något, nu slipper jag ha dåligt samvete.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Datorn är fortfarande sär men jag är lite busig idag ;) hehe.
Skolan började igen igår och jag är redan trött på den. Lärarna sätter igång en direk så jag har redan en del jag borde göra om jag orkade, men som vanligt så orkar jag inte. I morrn får vi tillbaka fysikprovet och får veta betyget, jag funderar seriöst på att ta mig en sovmorgon istället >.< Men men..
Julen var trevlig men lite småtråkig som vanligt. Åt alldeles för mycket som vanligt och det var pissväder...som vanligt. Fick mest lite småsaker. 
Nyår var faktiskt överförväntan måste jag säga, minns inte så mycket detaljer dock utom att mina flickor är  underbara <3
Resten av lovet har jag inte gjort ett dyft. Legat inne och segat mig och ätit en massa, vilket förhoppningsvis inte syns :P. Men det är skönt det med. Önskar dock att jag passat på och gjort lite mer när man hade tid.
Hade boxercice ( hur stavas det? :S ) på gympan idag så nu sitter jag och väntar på att träningsvärken ska  infinna sig, jag kommer ha smärta i morrn x) Sen har  jag fortfarande min ögoninflamation kvar märkte jag idag ahjghlhsgkl lkgkl det kliar och rinner och snart kommer jag slite ut ögat och hoppa på det! :@ 
Måste leta upp något att tröstäta...
Ska försöka börja  skriva igen om det är någon som vill läsa^^


Kommentarer
Postat av: tove

VA? jag är ingen detalj :( haha skoja bara xD eh skämt åsido (jag är smart ^^)
Baldur har oxå ögoninflammation tror ja _:/ fast den rinner bara , han kisar inte eller nåt plus att ghan haft så väldigt länge men jag e sär :) jag vill läsa btw. puss

2008-01-09 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback