17/6

Somarlov, solen lyser skönt
Somarlov,gräset är så grönt
Och så vidare...(8)
Underbart skönt,härligt, myspys! Tyvärr måste jag lämmna detta för att åka ut till landet och ensamheten i morrn. Inte det att man är helt ensam, det finns bara helt enkelt ingen som jag vill umgås med där. Det blir till att läsa alla gamla dåliga hästböcker som ligger och skräpar,sola,lyssna på mixmegapol(i stortsett det enda somgår att få in på radion), och lösa sudoku. Visst låter det kul? Men jag antar att man måste offra sig lite för familjen ibland. Om  är riktigt snäll kanske jag får åka hem tidigare,hehe. Annars så kommer jag hemden 29:e. Den 1.a  bär det iväg tillarvikafestivalen men Tovelitott, det ska bli skitkul (förhoppningsvis :P).
Annars har det inte hänt något särskilt, har mest tagit et lugnt med min Mattias..
Ska nog hänga lite tvätt för att glädja min kära mor.

Kommentarer
Postat av: tove

SÅKLART DET BLI ROLIGT! :D jag längtar skitmkt älskling, har fixat så vi kan köpa öl där också så vi slipper släpa från sthlm. saknar dig!!

2008-06-25 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback