2/6

Sista måndagen innan lovet. Slutar på torsdag och typ alla andra slutar på onsdagen (Alla utom Lollo, hahahahhahahahah). Hoppas att någon vill vara med när jag ska supa skallen av mig. Prima ska antagligen åka hem på torsdag också så det kommer vara lite blandade känslor, på tok för många iaf.
Helgen har varit trevlig. Grillfest hos Carro på lördagen och sen har jag varit med min fina Mattias. Har haft värsta mysiga stunden  i stallet cokså, jag och Tove red ut och betade med våra sötpållar i bara shorts och bh. Det är då man verkligen älskar att ha häst. Fan vad jag kommer sakna min fina Primapojke :(
Idag tar 3:orna studenten så jag slutar 10.40. sen ska jag väl till Rönningegymn och vara med på fjällträffen. Hoppas de inte har hunnit käka innan jag kommer för här får man igen mat idag :P
Aja, ska ta och läsa lite andra bloggar innan min lektion börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback