28/6

Idag bestämde jag mig för att ha en hemmakväll för mig själv. Syrrorna är hos kompisar och päronen på landet. Övergav stackars Mattias men jag behövde få nörda mig lite utan publik ( Kan iofs inte garantera att jag inte har publik eftersom  det är så mörkt ute att någon skulle kunnat stå utanför och glo hela kvällen utan att jag sett det  :P). Kvällen har jag spenderat med att dansa runt naken i hela huset (Jag dansar för mig själv fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet), bakat chokladmuffins och lyssnat på massa gammal musik. Det var länge sen jag hade tillfälle för sådant.
Igår var jag med Tove. Vi skrev packlista till Arvika och kom fram till att vi har lite tältbrist, aja det löser sig :) Annars har jag egentligen inget att skriva. Var på landet och det var ungefär lika kul som någonting tråkigt jag inte kan komma på.
Nu skajag fortsätta knasa mig, kanske glor på nån film när jag lugnat mig. Det är sjukt varmt vid den här tiden på året!

Kommentarer
Postat av: matte

hej sötis

pulla du nått när du sprang runt å dansade naken?:p

puss

2008-06-30 @ 13:20:57
Postat av: matte

hej sötis!

pullade du nått när du sprang runt naken i huset?

pussar

2008-06-30 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback