29/6

Sitter hemma hos Tove, blev beordrard att skriva lite medan hon äter. Vi håller på att packa och så för om två dagar åker vi! :D Rooligt roooligt (läses med parlinotomte-röst).
Idag har jag inte gjort så mycket. Har bara tagit det lugnt med Mattias och sen gick jag hit och test satte upp vårat nya tält.
Igår gjorde jag ett lamt försök att packa men jag var lite smått virrig så det gick inge vidare. Alltså måste jag fixa en massa idag, iaf tvätta det som behöver tvättas. Palla.. hahah. På kvällen var vi på en fest hos Mattias grannne, det var ganska trevligt ett tag iaf, sen blev jag osams med Mattias och resten av kvällen föredrar jag att glömma bort ^^.
Men nu har Tove käkat färdigt och passande nog har jag inget att skriva.


Kommentarer
Postat av: Tiger

hej älsklingen nu har jag läst lite till i din blogg men har en del att läsa innan jag är framme vid det sista du skrivit men hoppas att du och Tove får det skoj i arvika ;) pussar i massor :-)

2008-06-30 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback