3/6 lite senare

Är i skolan nu. Orkar inte vara på lektionen för de går igenom provet. Kunde iofs behöva vara med men jag pallar inte. 8/16 p ???? Hur fan kan man vara så jävla dålig? Nu är jag officielt idiotförklarad.
KOm också att tänka på hur Märta. Hur kommer det kännas för henne att komma hem och upptäcka att det bara finns två kaniner kvar i buren. Jag skulle verkligen inte vilja vara henne nu. Hoppas hon känner att hon sa hejdå ordentligt innan hon åkte. Själv grämer jag mig fortfarande ibland för att jag inte gjorde det när Ninni dog. Jag tänkte ta in och mysa med henne på kvällen men sen tänkte jag att " Nä jag orkar inte, jag kan göra det imorrn istället". På morgonen var hon död..
Det är iaf fint väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback