13/10

Sitter i skolan nu. Hade sovmorgon i morse och sen var det svenskaprov. Glömde bort att plugga till det så efter 10 min hade jag skrivit allt jag kunde och nu sitter jag och väntar på att de andra ska bli färdiga så vi kan käka lunch tillsammans. Provtiden är slut om över en timme och min kompisar är sånna som aldrig går innan tiden är slut så jag blir nog här ett bra tag.
Igår gjorde jag väl inte så mycket. Höll på att tjafsa en massa med Mattias så jag gick inte på coren med Tove.. Sen övertalade jag mamma att få sova hos Mattias, och så var jag med honom och letade lite efter hans systerdotter som inte ville komma hem.

I morse var det väldigt skönt att vanka i en tom lägenhet så man fick ägna sig åt sina morgonbestyr ifred. Sen fick jag tid över så jag passade på att diska och städa upp i köket. Det är ganska avslappnande faktiskt.

Imorgon ska jag nog iaf gå på yogan. Annars borde jag väl plugga lite samhälle.

Nu får jag försöka hitta på nått annat att göra. Det sitter en snubbe som lyssnar på finsk rap bredvid mig så jag ska nog avlägsna mig härifrån, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback