16/10

Sitter i datasalen med Kenneth och Anders.. Borde plugga svenska för jag ska komplettera mitt prov om 2h men jag orkar inte riktigt.

Det där med att skriva oftare har inte gått så bra men jag har helt ärligt inte tid. E ller jag har väl tid egentligen för jag minns inte direkt att jag har gjort något särskilt. Var på yogan i tisdags och det var väl trevligt, det är faktiskt inte alls lika jobbigt längre.
igår firade jag och Mattias 6 månader, eller vi firade inte så mycket haha för båda var så trötta. Men jag fick iaf sova där och det var väldigt mysigt. Enda nackdelen med att sova där på vardagar är Fridas jävla klocka som ringer hur länge som helst, man får mest lust att kasta något i väggen. Fick skjuts av Mattias till skolan, skönt att inte behöva åka komunalt. Hmm.. ska rida idag och sen ska jag plugga till provet imorgon. Måste nog plugga lite svanska iaf.

Now I will go, but soon  I will be tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback