17/10

Fredag! Väldigt skönt.
Sitter i datasalen och väntar på Kenneth. Vi har haft samhällsprov och jag blev färdig lite tidigare eftersom jag inte har pluggat. Jag och Kenneth ska skriva en labbrapport tillsammans om "Löslighetsprodukten för blyklorid" som vi hade en labration om förra fredagen.
Svenskan gick helt okej igår faktiskt trots att jag inte pluggade något. Fick G iaf. och eftersom jag har legat på IG-varning i svenska sen i ettan så har jag knappast någon chans att få mer än det ändå. Efter skolan så åkte jag hem och slöade lite innan jag skulle till stallet. Anna håller på med något arbete och ville filma lite på lektionen så hon skjutsade mig. Fick Nalle Puh igen ( det var honom jag hade på hoppningen). det gick betydligt bättre än sist men jobbigt var det. Efter typ 10 min känndes det som om mina lår skulle trilla av pga allt drivande.
Ikväll ska jag och pappa på bio och se Barnhemmet. Hoppas den är bra, har hört att den ska vara läskig så det är skönt att jag ska sova med Mattias sen iaf.
Men ska försöka leta upp Kenneth nu så vi blir färdiga någon gång.

Kommentarer
Postat av: Tove

BARNHEMMET ÄR EN BAJSAPÅSIGFILM :D man är skiträdd hela tiden men det händer liksom aldrig någonting :p Ring mig när du kommer hem ifall du träffa mig, sofia å hanna. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback